VEELGESTELDE VRAGEN

Voor jouw gemak hebben we een een aantal FAQ’s op een rij gezet. Mocht je op deze pagina geen antwoord op je vraag vinden, kun je altijd via het contactformulier contact met ons opnemen.

Welke producten kan ik bestellen?

Alle producten worden zorgvuldig verpakt met vermelding van ingrediënten en bereidingsinformatie. Je kunt de producten op dit moment een kleine en grote verpakking bestellen: de small staat gelijk aan ongeveer 25 schepjes thee. Je kunt onze theesoorten meerdere keren opgieten.

Indien er bij een product vermeld staat dat je deze op nabestelling kunt bestellen, betekent dit dat hij tijdelijk niet op voorraad is. We doen er alles aan om je product zo snel mogelijk samen te stellen, en te verzenden!

Hoe zie ik wat er in mijn Winkelmand zit?

Om te zien wat je op dit moment in je Winkelmand hebt, klik je op het winkelwagen icoontje in de rechterhoek van het scherm.

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een product hebt gevonden die je graag wilt bestellen kun je het gewenste formaat kiezen en op de knop ‘In Winkelmand’ drukken, waarna het product wordt toegevoegd aan je persoonlijke winkelmand. Wanneer je klaar bent met browsen, kun je via de Winkelmand pagina de bestelling afronden, en zowel met als zonder Personalitea-account afrekenen. Controleer alle producten en aantallen zorgvuldig, en vul al je correcte gegevens in. Bij het afrekenen wordt je omgeleid naar een beveiligde pagina waar je de bestelling kunt afrekenen.

Hoe gebruik ik mijn coupon code?

Af en toe geven we speciale kortingen of promoties via unieke codes. Als je een code hebt ontvangen, kun je deze bij het besteloverzicht toevoegen aan je bestelling. Jouw coupon wordt automatisch met je bestelling verrekend.

Mocht je problemen ondervinden bij het toevoegen van de code, of wordt niet het juiste kortingsbedrag berekend? Neem dan even contact met ons op.

Welke betalingsmogelijkheden heeft the Personalitea?

We accepteren de volgende betaalmethoden: iDeal en handmatige overboekingen.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Het kan tot een uur duren totdat je een bevestiging van ons ontvangt per e-mail. Check voor alle zekerheid je map Ongewenste E-mail: het kan zijn dat onze e-mails door jouw e-mailfilter daarin terechtkomen. Indien je na één uur nog geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling, neem dan even contact met ons op via info@thepersonalitea.nl.

Wat betekent het als mijn order 'in de wacht' staat?

Indien je ervoor kiest om het bedrag via een handmatige overboeking te betalen, staat je order bij ons in de wacht. Je krijgt een orderbevestiging met daarin betaalgegevens toegestuurd op het e-mailadres dat je tijdens het bestellen hebt ingevoerd. Na het ontvangen van je betaling nemen we je order in behandeling.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij sturen je bestelling altijd zo snel mogelijk op: op werkdagen verzenden wij dagelijks al onze bestellingen (met uitzondering van alle feestdagen en dagen rondom de feestdagen). Komt je bestelling voor 15:00 uur bij ons binnen en is de betaling voldaan met I-deal, dan verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag! Bij betaling met handmatige overschrijving verzenden wij je bestelling na ontvangst van het factuurbedrag.

Indien je een product nabesteld, duurt dit iets langer. Een product nabestellen betekent dat het tijdelijk niet op voorraad is. We doen er alles aan om je product zo snel mogelijk samen te stellen, en het te verzenden!

Meer informatie over bezorgen en retourneren vind je op deze pagina.

Welke verzendkosten worden er berekend?

Wij versturen bestellingen altijd met de pakketpost. Voor bestellingen met een waarde boven de  €45,00 verzenden wij gratis. Bij bestellingen onder de € 45,- brengen wij verzendkosten in rekening, welke automatisch worden vermeld in je besteloverzicht.

Wij bieden je ook de mogelijkheid om je bestelling af te halen: hiervoor brengen wij uiteraard geen kosten in rekening. Je kunt dit zelf selecteren in je besteloverzicht: wij laten je per e-mail weten wanneer je pakket klaar staat!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet tevreden over een product? Dat vinden we erg jammer, maar kan natuurlijk gebeuren. Uitgebreide informatie over hoe je je bestelling retour stuurt vind je op deze pagina. Retourzendingen die niet worden aangemeld en volgens onze voorwaarden geschieden, kunnen wij helaas niet accepteren.