VERZENDING

Welke verzendopties zijn er?

We verzenden onze bestellingen per brievenbuspakket of pakketpost. Afhankelijk van welke artikelen je besteld, worden de correcte kosten berekend. Je ontvangt hier na je bestelling meer informatie over per e-mail. Vanaf €20,- verzenden we gratis als je onze losse blends besteld (uitgezonderd de cadeauverpakkingen). Je kunt de bestelling ook bij ons af komen halen in Roelofarendsveen: daarvoor berekenen we niets! Je kunt deze optie aanvinken bij het bestellen. Je ontvangt van ons een mail zodra je bestelling klaar staat voor afhalen.

Versturen jullie naar het buitenland?

Op dit moment versturen we naar landen binnen de EU; helaas nog niet daarbuiten. Wil je echter graag een artikel ontvangen, neem dan contact met ons op. We kijken graag naar de mogelijkheden!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

Wij sturen je bestelling altijd zo snel mogelijk op: op werkdagen verzenden wij dagelijks al onze bestellingen (met uitzondering van alle feestdagen en dagen rondom de feestdagen). Komt je bestelling voor 15:00 uur bij ons binnen en is de betaling voldaan met iDeal, dan verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag! Bij betaling met handmatige overschrijving verzenden wij je bestelling na ontvangst van het factuurbedrag.

BETALING

Welke betalingsopties zijn er?

Je kunt bij ons met iDeal betalen, of via handmatige overschrijving.

Wat betekent 'Bestelling in de wacht'?

Indien je ervoor kiest om het bedrag via een handmatige overboeking te betalen, staat je order bij ons in de wacht. Je krijgt een orderbevestiging met daarin betaalgegevens toegestuurd op het e-mailadres dat je tijdens het bestellen hebt ingevoerd. Na het ontvangen van je betaling nemen we je order in behandeling.

BESTELLEN & RETOURNEREN

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een product hebt gevonden die je graag wilt bestellen kun je het gewenste formaat kiezen en op de knop 'In Winkelmand' drukken, waarna het product wordt toegevoegd aan je persoonlijke winkelmand. Wanneer je klaar bent met browsen, kun je via de Winkelmand pagina de bestelling afronden, en zowel met als zonder Personalitea-account afrekenen. Controleer alle producten en aantallen zorgvuldig en vul al je correcte gegevens in. Bij het afrekenen wordt je omgeleid naar een beveiligde pagina waar je de bestelling kunt afrekenen.

Wat betekent 'Bestelling in de wacht'?

Indien je ervoor kiest om het bedrag via een handmatige overboeking te betalen, staat je order bij ons in de wacht. Je krijgt een orderbevestiging met daarin betaalgegevens toegestuurd op het e-mailadres dat je tijdens het bestellen hebt ingevoerd. Na het ontvangen van je betaling nemen we je order in behandeling.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Dit is niet nodig. Je kunt tijdens het afrekenen ook voor de optie 'Afrekenen als gast' kiezen. Op die manier hoef je alleen de noodzakelijke gegevens in te vullen en geen account aan te maken.

Hoe kan ik mijn order volgen?

Zodra je bestelling geplaatst is en we de betaling ontvangen hebben, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je ontvangt nog een e-mail zodra wij je bestelling overhandigen aan Post NL: in deze e-mail staat een Track & Trace code vermeld. Als je hebt gekozen voor afhalen, ontvang je een e-mail met bevestiging dat je pakket klaar staat om te worden afgehaald.

Hoe gebruik ik mijn couponcode?

Af en toe geven we speciale kortingen of promoties via unieke codes. Als je een code hebt ontvangen, kun je deze bij het besteloverzicht toevoegen aan je bestelling. Jouw coupon wordt automatisch met je bestelling verrekend. Mocht je problemen ondervinden bij het toevoegen van de code, of wordt niet het juiste kortingsbedrag berekend? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Het kan tot een uur duren totdat je een bevestiging van ons ontvangt per e-mail. Check voor alle zekerheid je map Ongewenste E-mail: het kan zijn dat onze e-mails door jouw e-mailfilter daarin terechtkomen. Indien je na één uur nog geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling, neem dan even contact met ons op via info@thepersonalitea.nl.

Hoe kan ik een product terugsturen?

Niet tevreden over een product? Dat vinden we erg jammer, maar kan natuurlijk gebeuren! Uitgebreide informatie over hoe je je bestelling retour stuurt vind je op onze pagina Bezorgen/Retour. Retourzendingen die niet worden aangemeld en volgens onze voorwaarden geschieden, kunnen wij helaas niet accepteren.
We helpen je graag! Neem contact op.

No products in the cart.