Bezorgen en retourneren

Wij sturen je bestelling binnen 3 werkdagen op (met uitzondering van alle feestdagen). Bij betaling met handmatige overschrijving verzenden wij je bestelling na ontvangst van het factuurbedrag.

Je ontvangt altijd een e-mailbericht wanneer je bestelling door ons is verzonden met een link van jouw persoonlijke Track&Tracecode, zodat je altijd informatie hebt over wanneer en hoe laat je pakket wordt geleverd.

Wij verzenden je bestelling met de 24-uur service van PostNL: dit is voor ons een betrouwbare partner voor verzending van je bestelling. De verantwoordelijkheid voor het niet op tijd afleveren van je bestelling ligt bij PostNL en vrijwaard thePersonalitea.nl.

Voor theebestellingen met een waarde boven de  €25,00 verzenden wij geheel gratis (m.u.v. de cadeaupotten) Bij bestellingen onder dit bedrag brengen wij verzendkosten in rekening, welke zullen worden vermeld in je besteloverzicht.

Retourneren

Niet tevreden over een product? Dat vinden we erg jammer, maar kan natuurlijk gebeuren. Elk product kan na aanmelding van je retourzending binnen 14 kalenderdagen retour gestuurd worden naar:

The Personalitea
Veenderveld 54
2371 TW Roelofarendsveen

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. No questions asked. Indien je een product wilt retourneren, vragen wij je een retourzending aan te vragen via info[at]thepersonalitea.nl. Je hebt vanaf het moment van jouw bevestigde retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten in eerste instantie voor eigen rekening: wij crediteren dit bedrag na ontvangst van je retourzending echter weer op je account. Zo heb je bij je volgende aankoop een klein extraatje!

Let op: Neem eerst contact met ons op via het contactformulier, of stuur een e-mail naar info@thepersonalitea.nl, waar je de retour dient aan te vragen.

Officieel gezegd…
Wij, als in ondernemer, vergoeden alle betalingen van jou, als in de consument, voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naargelang welk moment eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Uitzonderingen die niet kunnen worden geretourneerd

  • Artikelen die door gebruik, beschadigd of incompleet zijn,
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden,
  • Gepersonaliseerde producten.